четвъртък, 22 януари 2009 г.

Cameron Diaz - Камерън


Камерън Диас Мишел (роден на 30 август 1972) е американска актриса. През август 2008 г., списание Forbes, изброени Диас като най-високата платена актриса в Холивуд. Тя Съобщава спечелил $ 50 млн. в срок от една година, която приключва юни 2008 г. за ролята си в какво ще се случи във Вегас и в третата вноска на Шрек

Диас е публично призна, че тя е завладяващ-принудителната разстройство (OCD), е дълбоко germophobic, и обичайно rubs doorknobs толкова трудно, преди да отворите вратите да ги чисти, че първоначалните боята избледнява след това. Тя казва, че тя си измива ръцете и подове "много пъти" всеки ден и я използва лактите да прокара отворени врати. [13] Диас коментира нея напредък в нарушение на 10 май, 2007, казвайки: "Аз мисля, че сте направили ми мир с нея ". [14]

Диас получи "значителен" клевета обезщетение от съдят американски медии Incoporated, след като Народното Enquirer е заявил, че е изневерява тогава гадже Timberlake. [15] Диас също съдени успешно да спрат публикуването на робството-тематични голи снимки, взети от нея, преди тя станаха известни.

Когато бе помолен Диаз, ако тя може да говори испански тя каза:

Аз ще ида, "Боже, ти знаеш, че всичко звучи толкова познато. Знам това, което казва, наистина. Аз просто не могат да отговорят те върна в Испания. Аз едва говоря английски правилно." Аз не растат в кубинските или Латинска общността. Израснах в Южна Калифорния, на брега на морето, основно. А аз съм трето поколение. Аз съм от кубински произход. [16]

Диас в момента е представлявано от творци агенцията.

През септември 2004, Диас, създадени някои противоречия след нея появата на Опра Уинфри Покажи. Шоуто по въпроса, засегнати знаменитости насърчи младите хора да гласуват в предстоящите президентски избори. Докато Диас седеше до нея Ангелите на Чарли съ-звезда Дру Barrymore, певица Христина Aguilera, и хип-хоп магнатът Шон "Diddy" гребени, Диас предупреди "Жените имат толкова много за губене. Искам да кажа, че може да загубят правото си да ни органи. Можем ето - ако си мислиш, че трябва да бъде юридическо изнасилване, а след това не се гласува. Но ако вие мислите, че имате право на вашето тяло, а вие имате право да кажа какво се случи с теб и да се борят с тоя опасността от загуба, че тогава трябва да гласува. " Някои консервативни pundits като ток шоу домакин Лора Ingraham осъди това изявление. Според тях, това предполага, че ако не гласуват за Демократическата претендент Джон Кери, A победил президента Джордж У. Буш май някакъв начин се опита да наложи забрана на правото да имат правен аборт - предложение, че те чувствах беше смешен и е пример за уплашвам тактика.

Актрисата е вокал в нейната подкрепа за Ал Гор през 2000 година. Диас отиде Доколкото спортни фланелка, които четат "Аз няма да гласуват за син на Буш!" като в същото време се публичност за Чарли на ангелите. "[17]

На 15 април 2008, нейният баща, Емилио Диас, починал от пневмония, на възраст 58

Няма коментари: