четвъртък, 8 януари 2009 г.

Вашите собствени пари 2

Ценообразуване avtorentacar бюлетина ви трябва да бъдат в съответствие с образа, който се опитва да изгради. Ако сте започване на "Аз-твърде" avtorentacar бюлетина, никога цена го над конкуренцията. В повечето случаи потребителят сътрудници-високи цени с качество, така че ако ви дам читателите по-добро качество на информацията, по-скъпо търси пакета, не се колебайте да поискате премия цена. Въпреки това, ако вашата информация е събрана от повечето от останалите вестници по този въпрос, ще направя и да задържи цените в съответствие с техните.

Един от най-добрите точки за продажба на avtorentacar бюлетина е в степента на участието на публиката - например колко много говори за това, и използва имената на своите читатели.

Хората обичат да видите неща, написани за тях. Те прибягват до всякакви неща, за да получите имената им в печатен, и те плащат големи пари, за да прочете какво са писали за тях. Вие трябва да разберете този аспект на човешката природа, и да реши дали и как искате да се акцентира върху него - след това планът ви avtorentacar бюлетин съответно.

Почти толкова важно, колкото и имена на вашия avtorentacar бюлетин са картини. Читателите ще приеме avtorentacar бюлетин-бързо, ако издателя Картината е представена, или са включени като част от информационния avtorentacar бюлетин. Дали да използвате снимки на хора, събития, места или продуктите ви пиша за политика е решението, но използването на снимките, ще поставите своя публикация отделно от другите и я дам индивидуален образ, който е точно това, което
Вие искате.

Решението дали да се извършват платена avtorentacar реклама, и ако да, колко време, е друго решение, че политиката трябва да се направи, докато вашите avtorentacar бюлетин е все още в етапа на планиране. Някои смятат, че purists avtorentacar реклама corrupts имиджа на avtorentacar бюлетина и може да
влияние редакционната политика. Повечето хора приемат avtorentacar рекламата като част от ежедневния живот, и не се грижи един начин или друг.

Много avtorentacar бюлетин издатели, се сблъскват с нарастващите производствени разходи и гледане avtorentacar реклама като средство за покриване на тези разходи, добре дошли платена avtorentacar реклама. Обикновено рекламодателите видите avtorentacar бюлетин като средство за отглеждани на публиката, и добре си струва цената.

Единственият проблем с приемането на avtorentacar реклама в avtorentacar бюлетина ви ще изглежда да е, че като ви обращение расте, затова ще ви брой рекламодатели, докато вие ще трябва да увеличат размера на avtorentacar бюлетин за поемане на рекламодателите. По тази точка, основната предпоставка или философията на avtorentacar бюлетина често се променя от новини и практическа информация на един от рекламодателя покажете.

Насърчаване на вашия avtorentacar бюлетин, намирането на потенциални купувачи и превръщането на тези перспективи в лоялните абонати, ще бъде най-трудната задача на цялото предприятие. Отнема подробно планиране, постоянство и търпение.

Вие ще се нуждаят от продажби писмо. Проверка на продажбите писмо вие получавате по пощата; анализират как те са написани и модел твое по същата линия. Ще намерите всички от тях - всички, които са достойни да бъдат наречени продажби букви - след една и съща формула: Внимание, лихви, желание и действие от страна на читателя - Аида.

Направо точно в началото и казвам на читателя как той ще ходи да се възползва от вашия avtorentacar бюлетин, а след това да набляга върху правото си "PS", на много и различни предимства той ще спечелят от абонирането за вашия avtorentacar бюлетин. Разработване на Вашата обява за обезщетения с примери за това, което имате или възнамерявате да включите в своя avtorentacar бюлетин.

Следвайте тези примери с разрешения или признания от рецензенти и доволни абонати. Изработка на получателя на продажбите си мислят, че писмото, което предлагате му отговори на всичките му проблеми по този въпрос на вашия avtorentacar бюлетин.

Вие трябва да направите вашия перспективата чувствам, че "това е вътрешна информация на тайните" на успеха той иска. Настоящите му го като негов личен ключ към успеха, а след това да му кажеш как далеч зад неговите съвременници, той ще бъде, ако той не действа върху вашата оферта незабавно.

Винаги включва "PS" в продажбите си писмо. Това трябва бързо да restate за читателя, че той може да започне, ползващи предимствата на вашия avtorentacar бюлетин като действа веднага, и много subtly, предполагащи, че той не може да получи още един шанс да се вида на "успеха помощ", което предлагате го с този на продажбите писмо .

Не се притеснявай за дължината на продажбите си писмо - най-четири страници или повече, но въпреки това, тя трябва поток логично и плавно. Използвайте кратки изречения, къси параграфи, вдлъбнат параграфи, и загуба на под-глави за хората, които ще бъдат "сканиране чрез"
продажбите си писмо.

В допълнение към продажбите писмо, вашата промоция пакет трябва да включва връщането отговор за карта или купон. Това може да бъде или самостоятелно адресирано бизнеса отговор пощенска картичка, или отделен талон, като в този случай ще трябва да се включи самостоятелно адресирано върнете отговор плик. Във всички пощенски пратки, които изпращате се, винаги се включват един или друг: или самостоятелно адресирано бизнес отговор картичка или самостоятелно адресиран плик за връщане отговор на получателя да използвате, за да изпратите поръчката си форма и неговия превод обратно към вас.

Няма коментари: